26 mars

Idag tog jag ledigt från jobbet, vi var ju till porträttstudion och skulle ta familjefoton. Men Liam var inte alls på humör för det, han brukar vanligtvis vilja gå upp kl.09 men vi skulle ju vara där då idag så vi fick lov att väcka honom vid kl.08 och det var inte populärt vill jag lova så när vi provat några kort så bestämde vi oss istället för att boka om tiden. Men han måste ju börja gå upp tidigare nu när vi ska börja skola in honom snart, kan ju inte lägga honom ännu tidigare på kvällarna heller, han somnar ju redan vid kl.20.

Har ringt till SJ, fick veta att mitt tåg till jobbet börjar gå på måndag igen så inga fler ersättningsbussar och förseningar, tack och lov!

Har ju börjat övningköra igen litegrann nu, på luncherna på jobbet kör jag med Carro, vi gick en handledarkurs förut i sala men jag flyttade till västerås i samma veva så det blev inget av förren nu, sen på fritiden ska jag köra med Jimmys bror Patrik, måste ligga i nu.
Får se om jag ska köra lite i helgen, på lördag eller söndag. Men imorgon ska vi nog till örebro och bada, det blir jätte roligt för Liam :)

Och idag kom ÄNTLIGEN ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries, tur att jag var ledig idag så jag hade ork att se på det :) så jävla bra.

Nu ska vi laga lite mat, måste bara slita Jimmy från TVspelet och det är INTE det lättaste ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0