21 mars

Idag har varit en bra dag, om man bortser från all jävla snö som kommit tillbaka..
Vi var iväg till busborgen och på vägen hem tog vi net on net, blev ett impulsköp, en ny digitalkamera..
Jag kan inte bestämma mig om jag är nöjd med den eller inte men i vilket fall behåller jag den. Min kamera har ju gjort sitt redan..

Imorgon är det dags att gå upp tidigt igen, jobba! Men på fredag är jag ledig, då ska vi till porträttstudion och ta familjefoton, det ska bli roligt men kommer att bli fattigt efteråt :p

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: ja gud det förstår jag att du är! Hur är det att ha börjat jobba annars igen då efter så lång tid hemma?! :) Mja vi pratade då när vi redde ut det hela sen inget mer...

Du vet inte om ni kommer behöva mer folk något snart? ;)

Ja, jag hoppas du orkar med att ses någon dag snart <3

2010-03-22 @ 14:18:07
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0