20 mars

Gud vad skönt med helg, idag var vi ner på stan och kikade runt. Köpte nya solbrillor och en ny väska. Sen var vi även in på Vincent (skoaffär för barn) och köpte skor och nya stövlar till Liam. Gick på 699kr för bara Liams skor, inte är det billigt. Och redan till midsommar lär han nog ha nya. Han har ju fått börja promenera litegrann ute nu, det tycker han är jätte roligt, sötunge!
Imorgon blir det nog busborgen, om vi känner oss lite bättre. Har fortfarande lite hosta och ont i halsen. Liam har också fått lite hosta, men köpte hostmedicin till honom idag och det älskade han, lakrits smak.
Nu ska jag börja med maten, sen ska Jimmy få kolla på min telefon varför det inte går att uppdatera min blogg med den, jag som har all tid i världen att uppdatera när jag pendlar.


Han ville ta sin hostmedicin själv :)


Liams nya skor och strumpor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka coola skor :D Hoppas allt är bra med dig gumman? Har inte hört nått från dig sen det där..

2010-03-20 @ 18:06:06
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Tezzy

Har kollat på ett par såna stövlar till Emilia fasst rosa:) dom är jätte söta:)

2010-03-21 @ 16:02:09
URL: http://emiliamitthjärta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0