17 mars

Jag är sjuk, varit hemma från jobbet igår o idag men imorgon ska jag nog komma iväg..
Jag är redan sjuuukt trött på att pendla, och det har inte ens gått 3 veckor?!
Men den 1a april så har jag och Jimmys bror Patrik bokat in en handledarkurs så jag kan börja övningsköra med honom, jag måste skaffa mig ett körkort!
Liam har även fått en dagisplats här på förskolan 3 minuter från oss, den 15e april ska han skolas in.
Jag har tagit 2 veckors ledighet då för att vara med honom.

Dom här 2 dagarna när jag legat hemma med halsont, hosta, huvudvärk, rinnande- OCH täppt näsa så har jag fastnat för en ytterligare serie, Cougar Town.. Har sett dom första 17 avsnitten. En helt okej serie som jag kommer att forsätta att följa, som med alla andra serier, NÄR JAG HAR TID! Bara för att jag hunnit sett 17st redan är för att jag inte kunnat fått en blund om nätterna p.g.a. min hosta, så vad är inte bättre då än en kopp te, macka och Cougar Town maraton + att avsnitten bara är 20minuter långa...

Nu lär jag börja avrunda här, tänkte kolla lite på TV medans Jimmy lägger Liam, sen kl.21 är det min tur att sova om jag ska orka med en jobbdag imorgon, hoppas jag känner mig bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0