Säljer lite av Liams gamla barnartiklar + sminkbord

Tänkte sälja lite utav Liams gamla grejjer, han är för stor nu ju :) och dessutom tar de bara en massa plats.
Allt är i superfint skick..


Kul babygym med säkra, pedagogiska leksaker. Stimulerar syn, hörsel och känsel. Gymmet är utformat både för rygg- och magläge. Det kan även användas utan lekbågar. Låt gärna barnet träna på mage - ger bra träning för rygg, nacke och armar.
Nypris: 649kr på www.lillamirakel.se

250kr, har handtvättat den.

Rainforest Mobile
Mobilen med fjärrkontroll projicerar stjärnor som rör sig genom rummet. Du kan välja att spela en av fem ljudeffekter medan plyschfigurerna från regnskogen dansar runt ovanför.
Ålder: 0 månader +
Nypris: 695kr på www.barabus.se

350kr
SÅLD


Den stadiga och bekväma bärselen. Med BABYBJÖRN Bärsele Active kan du gå långt och ändå vara nära ditt barn. BABYBJÖRN Bärsele Active är en rejäl bärsele, designad för att bära ett tyngre barn och under längre stunder. Du får rätt avlastning tack vare det sköna svankstödet och de breda vadderade axelremmarna, samtidigt som ditt barn är tryggt och säkert i bärselen. Bärselen ger bra stöd till det lilla barnets rygg och huvud och säkerställer att barnets ben och armar är i en fysiologiskt riktig position. När barnet blir äldre kan huvudstödet vikas ner så att barnet kan bäras framåtvänt och se sig omkring. Från nyfödd (minst 3,5 kg och 53 cm) upp till 12 kg. Godkänd enligt Öko-Tex Standard 100, klass 1. Maskintvätt 40 grader. Tvättas separat. Använd gärna skonsamt tvättmedel, utan blekmedel.
Nypris: 1295kr på www.babykoncept.se
400kr


Säljer även mitt sminkbord/toalettbord från IKEA, inkl. spegel och stol.
Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, är tagen med mammas mobil, bordet står
även där, i Avesta. Så det skickas inte, utan hämtas där.
Det är i väldigt fint skick, säljer det p.g.a att jag har ett till, lite mindre (får inte plats med detta)
Hade tänkt mig 1500kr för allt.

Kommer inte riktigt ihåg vad jag gav för allt, varken bordet (190cm) eller spegeln finns kvar.
Spegeln gick på ~800kr och Stolen 699kr. Mitt sminkbord jag använder nu (120cm) är mindre än detta och kostade 995kr så de andra var nog dyrare. Bordet och spegeln är i ekfaner.
SÅLD

Så, är ni intresserade så skriv en kommentar eller mejla mig på [email protected] så hör jag av mig :)

ps. ska det skickas, betalar köparen frakten. Annars hämtas allt utom sminkbordet i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Louise-

hoppas du får något sålt :)



sv: men gud vad kul! :D kanske man får träffa på dig nästa ggn ja tänkte åka till milla o hälsa på.. vill dit o festa lite med henne.. hehe

nej, inget roligt alls händer i mitt liv.. så himla trist så du finns inte!!

Kikade lite på bilder häromdan, o då kom du upp.. shit vad små vi va då när ja bodde i krylbo. men kul hade vi! :D



gör ni ikväll då?

kram

2010-01-29 @ 19:25:59
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: anna

Hej & Tack så mycket!! :) Kram

2010-01-29 @ 23:49:51
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag köper gärna mobilen på stört!! Vi har bestämt oss för en sån men inte kommit till skott.

Jag bor ju oxå i Vås :)

Har du den kvar?



Kram Jessica

2010-01-30 @ 14:25:08
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaa men då kan du skriva såld, för jag tar den!

Den är hel och allt funkar va? :)

Kan jag hämta den imorgon redan?

Kan du inte skriva ett kommentar med ditt nummer i så fall?

Kram igen!

2010-01-30 @ 20:22:18
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej sötnos!

Ja visst är det jobbigt när man har noll ideer och nått tillfälligt får ploppa upp bara :)

Gällande fondvägg så har jag funderat på det, men tror inte det är nått jag kommer få göra.. du vet det är ju kinkigt i hyreslägenheter :(

2010-01-31 @ 13:23:32
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaa det blev kanon, supernöjd!

Vi får ses på en fika nån dag!

kram

2010-01-31 @ 18:58:44
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heeej sööt!

Allt bra?

Hoppas du haft en trevlig helg! Gjort något skoj?



Kramis

2010-01-31 @ 22:29:45
URL: http://hellonicki.se
Postat av: fanny

Hej, Tack så jätte mycket, kul att höra! =) Hoppas allt är bra med dig? Kram

2010-02-01 @ 06:10:13
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Louise-

goddag!

självklart har ja bilder från den tiden, så himla kul o kolla tillbaka på! :D

kanske ska leta reda på dom och lägga upp i bloggen ;)



ikväll ska ja träna sen hem o slappa o va tjurig:P haha

fått något sålt än då? :)

kram

2010-02-02 @ 17:10:56
URL: http://louiseberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0