4 Januari

Idag har jag varit grinig, imorse när jag vaknade så var jag helt säker på att mina skor som jag beställt skulle komma idag och att vi skulle få visning på den perfekta lägenheten/radhuset som vi lagt intresseanmälan på.

Liam väckte mig, gav honom en ny blöja, sen blev det lite mys i sängen och äta gröt innan jag satt mig framför datorn för att se hur det blivit med allt, först in på min mejl där jag väntat på en avisering för mina skor, men icke.. Gick sedan in ivrigt på mimers sida där jag ser att det står, Du har inte blivit erbjuden visning av lägenheten i första omgången. Ha gärna kvar din intresseanmälan. Vi kontaktar dig om du kommer på tur.
FAN FAN FAN, jag som hade drömt om att vi fick den, hur vi skulle möblera, om hur fint jag skulle göra i Liams lilla egna rum. Aja, imorgon kanske skorna kommer iaf och korten som jag framkallat.
Sen är det väl bara att fortsätta att leta radhus, vill verkligen. Jag vill känna mig riktigt hemma någonstans, där jag vet att vi kommer att stanna en längre tid. Nu bor vi ju bara i en 2a och snart ska Liam ha ett eget rum, alldeles för trångt med alla hans saker i vardagsrummet. Känns inte så roligt att hålla på att fixa och dona här när jag vet att vi ska flytta så fort vi hittar det rätta som vi just nu letar efter.

Och snart börjar jag jobba igen också, känns både roligt och värdelöst. Behöver ju komma tillbaka riktigt till det sociala livet, träffa mina vänner och få rutiner, men att pendla känner jag då fan inte för, att behöva gå upp kl. 04 på morgonen när man börjar kl.07. Jag måste skaffa körkort, så fort snön är borta och ekonomin tillåter så ska jag faktiskt försöka. Är så trött på att behöva känna mig beroende av alla andra, vill jag någonstans vill jag bara kunna ta bilen och åka dit.

Nu tänkte jag lägga mig och mysa lite med världens bästa <3
kanske slå på en film och krypa ner under ett varmt täcke.

Förresten, såg Twilight, New Moon igår. Den var skitbra!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0