7 Januari

Idag kom dom efterlängtade bilderna som vi framkallat, 200st. Blir alldeles för dyrt om man ska framkalla alla, har sjukt mycket bilder på Liam och då snackar vi om tusentals :p haha. Eftersom att det var ett tag sedan som jag uppdaterade så har även mina skor kommit, YEEY! Jag är jätte nöjd och dom var jätte sköna, slänger upp en bild på dom sen.
Tog även en vända ner på stan idag, fick något jävla ryck och ville helt plötsligt ha en Iphone 3gs 16g white med ett 3 abonnemang. Så nästa vecka (kanske redan imorgon) så kommer våra telefoner med nya nummer, Jimmy skaffade sig en han med :)
Men så ni vet så kommer jag att ha kvar mitt gamla comviq nummer också, ett tag iaf.
Hittade även en jättesöt klänning med tillhörande leggings till Emilia, vi ska på kalas hos henne på lördag.

Tezzy och Emilia var här igår, var roligt att ses igen. Tyvärr har det inte blivit allt för ofta, det måste vi ändra på :)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar dig min lilla chokladtårta!!

2010-01-07 @ 21:15:25
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Tezzy

Saknade er här idag:( vi måste ses så fort ni har blivit friska love u <333

2010-01-09 @ 22:09:05
URL: http://tezzzzyy.blogg.se/
Postat av: jag

sååååå sötaaaaa barn!!!!!! riktig gullisar

2010-01-30 @ 23:27:30
Postat av: Therese

Tack så mycket "jag" :)

2010-02-01 @ 00:42:13
URL: http://tessssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0