5 Januari

Idag blir Emilia 1år, GRATTIS :) fy fan vad tiden gått fort. Inte långt kvar innan Liam blir 1år också.

Min telefon har börjat cpa sig igen, gick inte att sätta på den imorse, fick ta Jimmys gamla sony ericsson batteri och sätta i, då funkade den igen. Måste köpa mig en ny telefon innan jag blir galen. Ska alltid vara något fel på den.

Inte har mina skor kommit heller, jag hoppas dom kommer idag för det är röd dag imorgon vilket betyder att jag får vänta alldeles för länge. Skorna från Nellys High Heels party kanske också kommer snart. Fick ju ett mejl av dom för någon månad sen om att dom var en kommande kollektion så dom skulle få in dom typ i januari eller februari.

Har sovit på något konstigt sätt inatt, har fått nackspärr känns det som. Jätte roligt, kan typ inte göra ett skit utan att det gör svinont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0