8 Februari

Har precis kommit ut från duschen, Jimmy lägger Liam så jag tänkte ta mig lite tid för en uppdatering här.
Kan ju börja med att tala om att Liam går nu, har gjort det några veckor och jätte duktig är han :) Han börjar även få 3 nya tänder upptill så snart har han 5st, haha sötunge.
Var och bada här för någon dag sen, Liam älskar verkligen det, så vi tänkte att vi skulle åka till badhuset med honom MINST 1gång i månaden. Jag passade även på att ta en 25minutare i solariumet, fy fan vad skönt det var, och behövdes verkligen. Jag är så jävla blek under vintern, hatar det.

Liam blir ju 1 år snart, den 17e februari. Alla är välkomna så hör gärna av er om ni vill komma förbi lördagen den 20e på en fika.

Var inne på torrentleech och kikade runt efter någon bra film som jag kunde se ikväll och vad hittade jag?
Jo Desperate Housewives??!! Avsnitt som jag inte sett som började komma redan i januari, det sista jag såg var ju det som gick sist på kanal5. Hur i hela friden har jag kunnat missa, hoppas bara att det är fortsättningen och inte att någon döpt filerna helt åt helvete fel för i såfall om det är rätt, så kommer jag att sitta bänkad framför datorn ikväll framför 4 avsnitt, YEEEY! Nu är det klart, måste kolla så det är rätt, HOPPAS.

Kommentarer
Postat av: Emelie Backius

vad tiden går fort, tyckte de va nyss ja fick höra att du hade mage för sjutton!!!:) Grattis till lillprinsen i förskott iaf!:)

2010-02-13 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0