18 Februari

Sådär, då var det 2a kalaset för Liam över. Han blev 1 år igår, stora killen.
Mamma, Hoffa, Christian och Jesper kom från Avesta igår för att fira. Massa roliga presenter och god tårta som jag själv bakade ;) min första också för den delen. Liam fick äta tårta själv, lägger ut bilder på hur det såg ut ;p
Idag kom Liams farmor för att fira, hon hade med sig glasstårta som jag tryckte i mig, och till Liam en blåbärsbakelse som han var väldigt förtjust i, och även idag en massa paket. Även jag fick paket, ni kommer väl ihåg att jag var på Nellys High Heels party för ett par månader sen? IDAG fick jag äntligen mina skor, fy fan vad läckra. Slänger med en bild på dom också.. Har du fått dina Camilla?

Nu ska jag vara lite social med Josephine som är här på besök, Liam sover middag och Jimmy spelar TVspel.


Fick chokladfingrar av farbror Thomas :)


Tårtan som jag gjorde, en riktig barntårta. Chokladpudding, vaniljsås,
grädde, riven choklad, mandariner och jordgubbar.

Det räcker inte med en sked eller :p



På lördag är det sista kalaset :)

Tack för alla presenter <3
Har inte tagit något kort på alltihop än.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Han är ju för underbar lilla liam, gratta honom från mig nu så kommer vi hela gänget och gratulerar stora killen på 1års dagen!! :)

skit snygga skor, vill oxå ha ;)

kram på dig, ses snart!!!

2010-02-18 @ 21:49:56
URL: http://lovisadj.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ge lillprinsen en stoooor grattiskram från mig! :)

jag har fått mina, skickade ju sms till dig igår, har du inte fått det?!

hoppas du har tid att ses snart!

Pussar

2010-02-19 @ 14:43:40
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha men det är nått annat fel, för du är inte ensam om att inte ha fått nått.. Jag har även fått sms från andra flera dagar senare än dom skickat dom! =) skrev iaf igår så fort jag fick avin och undrade om du fått dina också haha..

Jag fullkomligt ÄLSKAR mina jag med, helt perfekta i storlek och allt :) Men skicka tillbaka dom och byt då? Det måste du väl kunna?

Maila henne och fråga iaf..

Pussen

2010-02-19 @ 14:55:37
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0