15 Februari

Jo men visst finns det lite romantik i min karl också :) Det första han sa när han kom hem från ica igår var -Fan jag glömde bla, bla och bla.... så du måste springa iväg. Och jag som vanligt tände till direkt och blev sur, det sista jag sa innan han gick var ju att han absolut INTE skulle glömma det. Jag springer iväg och när jag kommer hem luktar det gudomligt gott ifrån köket, han hade dukat och satt rosor i vas tillsammans med ett kort. Då hade han alltså varit till blomaffären och sen handlat god mat som han höll på att tillaga tillsammans med Liam i köket, han är väl för underbar <3 stackarn, så blir jag grinig när han bara ville överraska mig :)

Förövrigt så har vi haft fullt upp på senaste tiden.. Varit till badhuset, varit på BVC, busborgen, öppna förskola, shoppat en massa till Liam, och jag har setat bänkad framför datorn och tittat på The Vampire Diaries, jag är helt förälskad i den serien, påminner mycket om True Blood. Christian har varit här också, var flera månader sen jag träffade honom sist, var så roligt att ses igen. Saknar mina bröder och resten av familjen jätte mycket.

På BVC så var det läkarkontroll och vaccination, han väger nu 12,3kg och är 77cm, allt såg jätte bra ut.

Nu ska jag fixa mig lite, Ann har bjudit med mig på bio ikväll, förhandsvisning på Jim Careys nya film, spännande!



Hemmagjord potatisgratäng m. biff, vitlöksbröd och sallad..
Sjukt gott vill jag lova, min karl kan han ;p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0