3 april

Nyss hemkommen från Kolbäck, varit hos svärmor och ätit påskmiddag, var längesen jag var såhär mätt vill jag lova. Jag och Liam somnade till en timma :)
Jimmys pappa är här o hälsar på över påsk också, det är trevligt. Senare ikväll blir det ostbricka, om jag inte fortfarande är lika mätt ;) hehe! Tänker faktiskt unna mig någon öl till ostbrickan också.
Imorgon blir det att äta ute mot kvällningen, ska hitta en bra restaurang med riktig god mat och som är barnvänligt.

Kört litegrann har jag också gjort :) Läser körkortsboken och gör teorin på telefonen när jag pendlar om dagarna!
Så jag hoppas att jag snart har mitt körkort.. Hur lång tid tog det för er?
På måndag åker jag till sala för att köra med Carro igen, annars brukar det bara bli under luncherna på jobbet.
Var på handledarkurs med Patrik i torsdags, så nu ska vi köra massor på helgerna också.

Nu hänger Liam på mig, vill att jag kommer ner på golvet o busar med honom :)

GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0