22 april

Det går jätte bra att skola in Liam på dagis, jag är så stolt över honom.
Han är där just nu, vi ska hämta honom efter vilan, vid kl.13. Det är första gången som han ska vila där, jag hoppas att det går bra, annars skulle dom ringa. Han är så duktig, och förskolelärarna tyckte han var väldigt duktig om dom jämförde med vissa andra barn som även är äldre än honom ;p min lilla gullunge.
Han har ju också gjort sitt första pyssel här i veckan, och det var nästan som om det kom en tår när jag fick se vad han gjort <3 Han hade fått valt ut en sten som dom hade, fröknarna hade hjälpt till att sätta på ögon men Liam hade målat en egen mun på den, åååh.. Vi fick inte ta hem den än, nästa månad kanske :)
Men det känns bra med detta dagis, Liam blir jätte arg när vi hämtar honom och ska gå hem, och på morgonen så är han den som står först klar vid ytterdörren och väntar på att få komma dit, jag tror han trivs bra.

Jag läntar tills imorgon, då blir det en liten utekväll med några tjejer på Pluto, det är Nellys party igen. Ni kommer väl ihåg att jag var där för några månader sen också på Nellys High Heels party. Det ska bli jätte trevligt, var ett tag sen jag var ut. Men det blir inga stora mängder dricka iaf, bara en massa trevligt tjejsnack, goodiebags och dans :)

Nu tänkte jag ta tag i disken innan det är dags att promenera tillbaka till dagis och hämta min lilla prins. Sen bär det av emot stan för att träna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken skola blev det nu då?

Längtar till imorn, blir så skoj :D Hoppas du fixar det med brännan, annars får du komma hit så hjälper jag dig, jag som redan gjort det en gång hihi

2010-04-22 @ 16:02:47
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0