14 april

Idag är jag ledig, tog ut komp. Finns inget att göra på jobbet, höll på att inventera hela dagen igår så kändes ovärt att gå dit idag när jag hade komp att ta ut. Har varit en skön dag hittills, busat en massa med Liam och sen var vi ut till dammen och matade ankorna och gungade lite, är ju så himla fint väder ute.
Så nu är jag ledig i 2 veckor till, imorgon ska vi börja att skola in Liam på dagis, det ska bli spännande.
Jag ska även ha möte med min personliga tränare, ta familjefoto på porträttsstudion och träna imorgon så fullt upp kommer jag att ha hela dagen.

Igår kom min klänning som jag beställt från nelly, den var liiite för kort tyckte jag men det får gå :)


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jajjemen det ska hon.. blev lite sista minuten :)

2010-04-16 @ 20:00:38
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0