10 april

Idag fyller pappa år, Grattis :)
En vecka kvar tills jag blir 23.

Fy fan vilken träningsvärk jag har, tränade kickboxning i torsdags o kunde knappt gå i fredags, haha :p
Imorse blev det ett till pass, provade på Body Pump, helt okej men inte lika roligt som box.

Nu börjar det närma sig, Liam börjar sin inskolning på torsdag och då är jag ledig från jobbet i 2 veckor, YEEEY!

Jag har inte så mycket att skriva, väntar på att Jimmy ska spela klart så vi kan titta lite på TV.
Blir nog läggdags tidigt ikväll, storstädning, tvätttid och solning står på schemat imorgon.

GOD NATT





Tog en liten promenad i de fina vädret för någon dag sen :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Dom flesta klänningar är ganska korta :) den med blommorna är skitfin, var inne på att ha nått ljust och fräscht till våren men föll för de svarta iaf haha.. japp, blir den med korsettliknande överdel :D

2010-04-14 @ 14:49:35
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0