vilken morgon

vaknade tidigt med Liam, skulle byta blöja på honom och gjorde det i sängen. Såklart så fick han ju för sig att kissa när jag tog av blöjan, tänkte att då har han ju precis kissat då kan han få ligga nakenfis ett litet tag, då kissade han IGEN. Och som ni vet hade jag tvättdag igår, inte så roligt när man precis bytt i sängen, aja.
Någon minut efter det hör jag hur någon försöker ta sig in i lägenheten med nyckel, jag fick panik. Ser hur dörrhandtaget åker ner och nyckeln vrids om. Väckte Jimmy och han gick o kollade, då är det dom nya grannarna som flyttat in över oss. Alltså det är inte första gången det händer som dom går fel. Kan dom inte läsa på dörren? Idioter..
Nu ska jag gå och fixa mig och Liam, ska iväg senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0