någonting nytt måste hända snart

Usch, jag känner att något nytt måste hända i mitt liv snart. Jag börjar bli uttråkad av att bara gå hemma hela dagarna. Har inte jobbat sen november förra året, blev ju sjukskriven i några månader innan Liam kom. Svårt att ha det tunga arbetet som jag har när man är gravid. och nu är jag mammaledig till någon gång i början av nästa år. Men missförstå mig inte nu, jag älskar att vara hemma och ta hand om Liam, det är underbart. Så roligt att se hur han utvecklas dag för dag, och han är helt underbar. Men jag känner att alla dagar ser exakt likadana ut. Helgerna är precis som vardagarna, märker ingen skillnad.
Saknar mina vänner, väldigt mycket. Tyvärr så bor ju de flesta i Avesta o Sala.
Tezzy är typ den enda här som jag umgås med, och vi träffas inte ofta heller. Jag behöver komma ut mer o få fler vänner. Men hur? Hur lär man känna nya människor när man inte jobbar och festar?

Nej usch, blir bara deppad av att tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej söto!

Kul att du skaffat dig en blogg :)

Du har ju faktiskt mig i västerås också, får ta och styra upp och träffas snart :) vi sa ju det när du flyttade hit men sen blev inte mer av det :(

2009-09-15 @ 14:39:23
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: soophie

Du har ju mig gumman :) så fort jag blir frisk får vi umgås mer :)<3

2009-09-15 @ 15:58:57
URL: http://mrssophiie.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Du har en vän i Jönköping också...



Är du medlem på familjeliv? Där brukar de skriva i forum att de brukar gå på mammaträffar i olika städer. Kanske finns någon i Västerås, massa mammor o bebisar som fikar i parker eller som shoppar tillsammans, värt ett försök:)

2009-09-15 @ 16:44:46
Postat av: Camilla

Jag bor på stohagen (heter det så tro) typ, du då? har ett nr som slutar med 806 men vet inte om det är rätt?!

Man tackar, nej den här designen har Amanda gjort.. sitter dock och pillar ihop en annan själv, har tröttnat lite smått på den här :)

2009-09-15 @ 16:50:54
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

aha där ser man ;D som sagt vi får ta och träffas snart!

2009-09-15 @ 20:45:26
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0