propp helvete

Idag har varit en jätte jobbig o stressig dag. När jag skulle laga mat till Liam upptäckte jag att jag glömt lagt ut köttet för att tina. När det äntligen tinat så skulle jag ge mig på o laga Liams mat samtidigt som jag skulle laga våran mat. Liam och Jimmy låg o sov, TILLS det ringer på dörren. 2 pojkar som ska sälja kakor.. Då vaknar Liam och är inte på sitt bästa humör, men blev lite bättre när han fick vara med mig i köket. Där står jag vid spisen, varenda platta på + ugnen. Då går proppen. Allt slocknade. Jag fixade till det o fortsatt, då hände samma sak igen. Jag blir bara mer o mer galen, fixar skiten igen. och ytterligare en gång så går proppen. JAG BLEV GALEN! Jag fick laga klart en sak i taget. När jag skulle äta så hade halva maten hunnit blivit kall, Jimmy ville inte ens ha mat, orkade inte äta. Vafan, då kunde jag bara tagit mig en macka eller något.
Iallafall, allt bara fortsatt jävlas med mig, verkligen allt. När jag stod i köket o diskade upp så slängde jag in blicken på Liam som låg o härjade på golvet i vardagsrummet efter middagen (tyckte att det blev lite väl tyst) och där låg han, och kladdade runt i sina egna spyor (stoppar alltid in leksaker för långt in i munnen), hela han var full av kräkor. Fick tvätta av honom o nu ligger han nakenfis o leker. Ingen idé o ha kläder på honom när vi bara är hemma. Nu äntligen har jag satt mig för att ta det lite lugnt, tagit hem lite fler nya avsnitt av True Blood. Slänger upp nån bild ifrån idag iaf =)



Kommentarer
Postat av: Tezzy

jag hatar när propparna går ibland gör dom det hela tiden..Vad söt Liam va på bilderna gullunge<333

2009-09-14 @ 12:04:40
URL: http://tezzzzyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0