årsboken

Fan vad klockan rinner iväg, tror Liam börjar bli sjuk nu också. Tog med mig honom in i sängen, o vi vilade typ 3 timmar, så jävla skönt! Men pigg kan jag inte säga att jag blev. Är ju livrädd för att Liam ska smittas utav den där svininfluensan, jag är nästan aldrig sjuk och såklart ska jag bli det nu när den håller på att spridas och jag blir som vanligt extra nojjig och ringer en läkare för att jag är lite förskyld, pinsamt!

Mitt i allt skrivande nu så spydde Liam ner hela golvet o låg o plaskade i det, haha han är rolig han.
Gick in o duschade med honom o mitt i allt det så ringer det på dörren. Jag går o öppnar o där står två tjejer från bokförlaget bertram, dom frågade om jag hade tid och jag släppte in dom. Det slutade med att jag gick med i skiten o kommer nu få hem en årsbok varje år fram tills 2013, då dom kommer att komma tillbaka. Dom försökte även lura på mig en massa barnböcker, men snälla tjejer - Jag jobbar med böcker. Har hela lägneheten full med barnböcker. Och jo, mitt barn förtjänar det bästa men att stå o betala 500 jävla spänn för 1 barnbok, alltså 500x8=4000kr (8st böcker fanns det i serien) är det inte värt.
Nej, nu ska jag gå in o fortsätta duscha :)
Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen till bloggvärlden ditt lilla djur :) Haha har EN sån där bok jag med. Orkade inte vara med i längre än ett år. Fick nog..

2009-09-09 @ 23:38:36
URL: http://iliveinacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0