ljudar eller pratar?

Jag tror Malin hade lite rätt, när jag trodde Liam sagt mamma för första gången så var det antagligen att han bara ljudade mama och papa.

Men idag så, jag o liam:

Jag - Säg mamma
Liam - pappa
Haha

Nu tror jag faktiskt att han säger pappa och inte bara ljudar det. Har hört det flera gånger :D

Jaha, tidigare idag hade jag inget inplanerat och det blev inget senare heller. Inte gjort mycket vettigt idag inte, spelat magic the gathering på xbox, hur kul som helst, fastnade där ett bra tag innan jag ställde mig o lagade mat :)
Nu har Jimmy tagit över tvspelet och jag tänkte hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: sophie

Åhh vad underbart att få höra sin dotter/son säga sina första ord :)

Det är ett förgyllande minne som

alltid får en att le.

Längtar till jag själv får uppleva det :)

2009-09-19 @ 23:06:40
URL: http://mrssophiie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jag förstår det :) Ja det ska det verkligen bli..

2009-09-20 @ 12:26:08
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0