fullt upp

Okej, jag kanske ljög liite i förra inlägget ;p
Kanske inte direkt ÄLSKAR att vara en shopaholic för oftast så leder det till en mycket sämre ekonomi och det tycker jag ju inte om förstås. Men det handlar bara om jag shoppar till mig själv, är det till Liam så är det värt varenda krona såklart ;) då kan jag nog leva på nudlar resten av månaden, haha!

Har precis diskat klart o lagt fram kycklingen, tänkte ge mig på o laga samma mat som häromdagen, var så jävla smaskigt att de får serveras hela 2 gånger denna vecka. Stackars Jimmy som åt den matlådan igår, samma mat 3 dagar i rad ;) men som jag sa till honom - Har du inget bättre förslag så är det bara o äta o knipa käft ;)

Blir lite sen mat idag, haft fullt upp. En gnällig Liam, ett ica besök, boka tvätttid, diskat m.m. Har även spenderat ett par få timmar här framför bloggen och försökt att fixa till min header, men som ni ser så funkade det inte så bra, ser likadant ut. På förhandsgranskningen blev de skit bra men sen tog det stopp, hände inte ett skit. Tänkte att jag skulle höra med Lina om hon vill hjälpa mig sen :D

Imorgon ska vi troligtvis ut till Kolbäck, där Jimmys mamma o Owe flyttat till en 3a, alltid lika roligt och träffa dom. Har en himla trevlig svärmor :)

Nu ska jag kolla kycklingen, ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; GULLE! tycker du det? haha, äh. jag slänger jämt på mig det som ligger närmast i gaderoben när jag ändå bara ska iväg och jobba.. och det ska jag ju ungefär jämt :p men när jag har tid över att lägga ner lite energi, så ska jag absolut göra det!



OCH DU! hör av dig nästa gång du och liam kommer till avesta, så får du komma upp på en fika och lite skitsnack <3

2009-09-11 @ 08:15:47
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0