desperat? Nej inte alls ;)

Jag följde Liselottes råd om att skaffa ett konto på familjeliv :) Inte för att "leta" efter nya vänner men kanske dyker de upp någon här ifrån som man kan få kontakt med, verkar jag desperat? Nej inte alls ;)
Men seriöst, verkar inte finnas så många fler sätt att få kontakt med nya människor när man som sagt inte jobbar för tillfället (inte ens i västerås) och inte går ut o festar längre. Men faktiskt, det var en massa intressanta saker på den sidan.
Annars har det inte hänt mycket, sugen på att åka till Eskilstuna djurpark, men de får bli när vi får pengar.
Malin hörde av sig igår, på måndag kommer hon hit till västerås. Även Veronica kommer hit med sin lilla knodd, ska bli himla roligt att träffa dom igen.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Men alltså jag tror lätt det funkar, för jag har några andra vänner (mammor) som varit ensamma och haft tråkigt. De skaffade konto o började prata o nu träffas dem flera ggr i månaden, fika, bio, shopping o massa så. O dig vill man ju vara vän med så jag tror du lätt kommer finna några goa mammor där:)



Ska du till Avesta "snart"? Vi ska kanske hem helgen 10okt.

Puss o Kram Liselotte

2009-09-16 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0