åren har gått sjukt fort

God kväll allesammans,
Har setat o kollat lite i årsboken vi fick idag, mycket intressant.
Kom o tänka på world trade center när det hände, det var 2001, alltså 8år sedan.
Är det inte sjukt vad tiden går fort?
Samma sak med tsunamin, det var 2004. Det känns som om de var igår nästan.

Och jag då? Ja, jag är fortfarande lite hängig, fryser som tusan.
Krypit ner under täcket här i soffan framför datorn med en varm kopp te och 2st ost mackor.
Liam ligger och sover så sött i våran säng. Han mår nog inte så bra han heller, stackarn!
Ska nog krypa ner bredvid honom snart.

Just ja, nu har jag hållt på i timmar att försöka ladda upp en profilbild och skriva
en kort presentation men inte fan funkar det heller :/ någon som vet vad jag gör för fel?




o japp, mycket mjölk o socker i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0