7 månader

Jepp, idag blir min lilla ögonsten 7 månader, kan inte förstå att tiden gått så fort.
Tyckte att vi nyss låg på BB.

Imorgon är det fredag, då kommer svärmor hit och hälsar på :)
Vi tänkte att vi kanske kunde fråga henne om barnvakt nån timme imorgon, vi har våra funderingar på att gå på tidiga föreställningen på bion, flickan som lekte med elden. Män som hatar kvinnor är ju hur bra som helst.
Jag o Jimmy har inte hittat på något själva sen evigheter tillbaka, aldrig lämnat Liam till någon annan.
Känns inte "rätt" att lämna ifrån mig honom än, men jag känner att jag måste få komma ut och göra någonting även om det bara är en bio på max 2 timmar.
Aja, får se hur det blir.

Igårkväll när jag skulle gå in och titta till Liam hade han en väldigt konstig sovstil, sötnosen min <3
fick lov att lägga honom tillrätta, kan inte vara skönt det där







Kommentarer
Postat av: elin

vilken söt liten kille ni har :)

2009-09-20 @ 08:47:49
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0