30 september

Nu har jag precis sett desperate housewives, jag vet att det börjar på tisdag igen men kunde inte hålla mig :)
Var inte så längesen jag och Liam kom hem, var till öppna förskolan på skallberget med Ann och Theo idag. Var mycket trevligt, inte alls för mycket folk och bara trevliga mammor med barn :)
Imorgon ska vi upp tidigt, då ska vi till carema på tandinformation för Liam.
Skulle träffa Tezzy och Emilia också men lilla Emilia är sjuk igen :( så får ta det en annan gång.

Nu ska jag titta på Greys Anatomy, ett dubbelavsnitt :)

Kommentarer
Postat av: caroline

neej,hej=) skoj o se att du har blogg! hur är de me dig? länge sen. och en bäbis har du fått dig oxå:Dsuper söt!!

hoppas allt är bra!kram

2009-11-09 @ 20:25:50
URL: http://sotaflicka.blogg.se/
Postat av: caroline

neej,hej=) skoj o se att du har blogg! hur är de me dig? länge sen. och en bäbis har du fått dig oxå:Dsuper söt!!

hoppas allt är bra!kram

2009-11-09 @ 20:25:54
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0