28 september

Nu var det längesen jag uppdaterade. Har verkligen inte haft tid, fullt upp sen en vecka tillbaka.
I lördags blev det iaf så att vi drog till uppsala på middag hos Johan och Camilla. Lämnade Liam hos farmor, GUD SÅ JOBBIGT DET VAR ATT LÄMNA HONOM. Var helt nere ett tag, tills jag ringde och Liam bara skrattade i telefonen :) haha.
Var skönt att komma iväg också, mycket trevliga människor. Lite senare på kvällen bar det av ner till stan, oktober festen. Med Peter Sipen som dj, stod vi alla tjejer och dansade som tokar, haha. Inte dansat eller druckit på jag vet inte hur länge, närmare 2år. Aja, roligt var det iaf. Dagen efter hämtade vi Liam, jag saknade honom hur mycket som helst, han blev så glad när vi klev in genom dörren, lilla gubben. Han sken som en sol :)
Lägger upp lite bilder från i lördags












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0