24 september

Haft fullt upp hela dagen idag också, efter vi vaknat jag o Liam så låg vi och myste framför tvn där det visades barnprogram. Efter han fått i sig sin frukost och fått sin vila så bar det av till Råby, mötte upp Tezzy och Emilia så gick vi till Råbys öppna förskola idag. När vi kom hem blev det laga mat, diska och bada Liam. Nu ligger han och sover.

Min design ser fortfarande rent ut sagt förjävlig ut, ska se om jag kan fixa den själv eller om jag kanske ber någon annan. Får se..

Ska snart gå och lägga mig, blir fullt upp imorgon med. Ska träffa Tezzy och eventuellt Camilla på stan imorgon. Blir väl fika och en massa shopping :p Yeeey!

Haha kolla in den här bilden, Liam har börjat att grimasera :p så söt!




Kommentarer
Postat av: Liselotte

Ekoooooooooooo!



Tar du dig till Avesta den 10/10??



Pöss Liselotte

2009-09-26 @ 19:15:52
Postat av: Therese

tyvärr, vi är upptagna hela den helgen :( hur länge blir du/ni kvar? Puss

2009-09-27 @ 18:16:02
URL: http://tessssssan.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Attan!

Till söndagen bara... :(

Familjefest på g hos syrran.

Pöss!

2009-09-27 @ 19:11:16
Postat av: Pernilla

Men åh vad jag började skratta när jag såg bilden! snacka om charmtroll!! =)

2009-09-29 @ 17:34:26
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0