klippa av mig håret

Klockan 15.30 så ska jag klippa mig, är så fruktansvärt trött på mitt hår. jag älskar långt hår men kan ju inte göra något med det. Har jag utsläppt så hänger det bara där, och har jag uppsatt ser jag flintskallig ut.. Så blir nog ganska kort med lugg =/ I know, jag passar inte med lugg. Men nu ska jag prova klippa en rejäl en, haha :)
Spännade är det, jag som egentligen är så feg när det gäller mitt hår. Men vafan, våga prova!
Blir det åt helvete så växer skiten ut igen, Jimmy älskar mig endå hoppas jag ;)
Så, adjö lååånga håret och hej till korta håret :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så du har bestämt dig för det korta nu iaf?! Jag tror det blir skitbra :D blir det liknande min frilla eller? Synd vi inte han ses idag, hade vart så kul men vill verkligen få ordning på alla papper så jag inte kommer på i sista minuten att något fattas hehe.

2009-10-06 @ 15:19:53
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu är jag nyfiken:) blir nog snyggt:P pusss

2009-10-06 @ 15:46:46
URL: http://tezzzzyy.blogg.se/
Postat av: Liselotte

LOVE IT!

Jag ser fram emot en bild! :D

2009-10-06 @ 16:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0