8 oktober

Nu har jag kort hår med lugg :) trivs med det bättre än vad jag trodde.
Nu har jag varit så hemsk på att uppdatera igen, jag vet! Men inte haft så mycket tid, nu förtiden är jag nästan upptagen hela tiden känns det som.
Kryssningen var jätte rolig. Och det gick jätte bra med Liam, så skönt att det funkar bra att åka iväg med honom sådär. Tog med mig Liam till hytten ganska tidigt och gick o la oss och sov efter lite bus :)
Sen har vi varit på en massa olika öppna förskolor, himla trevligt.
Igår fick jag hem paket också, mamma hade skickat en tröja till Liam, jättefin och passade jätte bra. Hon fick massa beröm för den idag :) så fler tröjor hoppas jag det blir. Hon skickade även med nya skolfotot på bror Christian, jättefint.
Saknar min familj jätte mycket, ska åka till Avesta snart och hälsa på. Hoppas Christian också kommer då, han har ju flyttat till Gislaved :( Sen hade jag ju mina planer på att träffa Alexandra, men hon har ju också flyttat nu, till stockholm, tråkigt.

Nej, nu ska jag snart gå o lägga mig. Upp tidigt imorgon också!


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Åså ska ni ju till Jönköping också! inte till att glömma

2009-10-09 @ 12:16:28
Postat av: Matilda

Vill du vinna en permanent länkning? Gå in på min blogg och svara på frågan ! :)

2009-10-10 @ 16:41:17
URL: http://mmars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =) Han är 2 år & 4 månader =)

2009-10-12 @ 17:33:53
Postat av: Matilda

Sv; rätt ! Tyvärr vann inte du den här gången. Väldigt fin header !

2009-10-12 @ 21:01:49
URL: http://mmars.blogg.se/
Postat av: Alexandra

baby, det går tåg sthlm - västerås med ;) SKICKA DITT MOBILNUMMER! fick mig mob stulen, och har inga nummer kvar. PUSS <3

2009-10-14 @ 00:59:09
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0