13 oktober

Idag var det sista dagen på Första Hjälpen/HLR barn, jätte bra kurs. Behövde verkligen en uppdatering.
När vi kom hem blev det att se Desperate Housewives och nu hade jag tänkt att slå på någon bra film, har tagit hem så många så lär ju se dom också :p får passa på när Liam sover och allt i hemmet är fixat.

Imorgon ska vi på BVC med Liam kl.10, han ska vägas och mätas. Det ska bli så spännade och se hur mycket han växt sen sist. Efter det ska vi möta upp Tezzy och Emilia, ska gå till öppna föskolan på skallberget.

På torsdag åker vi nog till Avesta och blir kvar ett par dagar, blir roligt att träffa familj och vänner igen!

Lägger upp en bild på min ögonsten, Liam var bara 2 och en halv månad där. Mamma älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Tezzy

Aww vad liten en va där så sööt<333

2009-10-13 @ 23:33:30
URL: http://tezzzzyy.blogg.se/
Postat av: emmasusanna

Hej!

Kul att du gillade namnsmycket jag gjorde till Malin :) Jag gör gärna i den mån jag hinner och har möjlighet. Just nu har jag slut på material och måste beställa nytt. Därför kan det ta ett litet tag innan smycket kommer i så fall.



Kostnade för ett hjärta och en platta på flätad läder rem skulle vara 150:- inklusive frakt. Är detta intressant?



Har du någon mail adress som jag kan kontakta dig på istället för bloggen? Maila gärna svaret till mig. [email protected]



MVH/EMMA

2009-10-14 @ 23:20:38
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Hej!! Såg att du hittade Emmas blogg:) Kul att hon kan göra ett till dig också!

Har läst hela din blogg nu och uppdaterat mig lite:) Vi är ju i typ samma behov av att träffa lite folk nu när vi nyss har flyttat hit:) För det är verkligen svårt att träffa folk om man inte jobbar, pluggar eller festar! Men såg att du varit på en fest för ett tag sen! Såg bara sååå kul ut att dansa och parta loss!!:) Men det blir min tur sen efter amning o allt:)

Var du på ÖF babygrupp idag?

Kram

2009-10-15 @ 20:02:03
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Ja, er kille är en stor kille också:) Skönt när de växer.

Jo, det hoppas jag vi ska:) Vi får väl höras lite närmare om när det passar o ses, men det vore kul:)



Japp, designen har vi gjort själva, vi har hjälpts åt, men Robert gjorde den så att säga...det är inte jag så haj på.

Hoppas ni har en skön helg hos din mamma! Kram

2009-10-16 @ 22:06:52
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0