God kväll

Idag fick vi besök, min biologiska pappa ifrån USA kom idag och hälsade på tillsammans med kusin, faster och farmor min.. Dom hade med sig massa saker till Liam och lite till mig också :p Han åker tillbaka till USA på tisdag så vi kanske åker till stockholm och hälsar på någon dag innan.
Liam har precis somnat, läste sagor och sjöng lite för honom innan som vanligt så blev han trött :)
jag har faktiskt inte ens hunnit ätit något idag, ashungrig är jag :/ hmm..
Om Jimmy kommer ner från grannen snart så kan han kanske hjälpa mig lite i köket ;) hoppas.

Kommentarer
Postat av: carro

hej hej=) kul att så många har blogg:D det är bra med mig. har dt lite jobbigt bara med att inse att det är kallt ute:) brr.gillar inte kylan! Guuu han va så söt! grattis fast lit sent=) ja bor i oslo nu sen nån månad till baka. Själv är du kvar i avesta? kramar

2009-11-11 @ 22:02:58
URL: http://sotaflicka.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad roligt :D antar att ni inte träffas alltför ofta nuförtiden?

Vad säger du om att ses en sväng imorn? :)

2009-11-12 @ 09:43:44
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Araaaaaaaaaaaaabiska naaaaaaaaaaaaaatt ;)

2009-11-12 @ 10:29:51
Postat av: camilla

jag frågade faktiskt om att ses imorn inte idag ;)

Och ja inträdet är gratis fram till 23 hihi

2009-11-12 @ 12:49:39
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0