9 November

Nu är det ny vecka igen, och den börjar med att jag är jätte trött. Liam sov jätte dåligt inatt, vaknade upp vid kl.00 och var jätte pigg, han somnade inte om förren typ kl.03, vägrade sova. När jag la honom i sängen så ställde han sig upp och härjade sen fick han ligga mellan oss då låg han bara och nyptes, rivdes och "slogs".. När han väl somnat tänkte jag att han kanske iaf skulle sova lite längre på morgonen eftersom han var vaken i timmar under natten, men nejdå. Kl.08 som vanligt vaknade han och fick sin gröt *gäsp*
Nej nu vill han busa lite, måste sluta :) hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hjärtat!

Den 14, alltså på lördag vill du följa med mig och Milla på Nellys high heels party då? Börjar 21.00 :)

Pussen

2009-11-09 @ 12:19:15
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0