26 november

Vaknade kl. 05 idag, fick en jävla hostattack och ville inte väcka Liam, så gick upp istället. Nu kan jag inte somna om igen, har jätte ont i halsen. Typiskt!
Jag som hade mina planer att åka hem till Johanna och hälsa på i Avesta medans mamma jobbar.
Försökte få Liam att somna i sin resesäng igår, visst du. Han bara låg där och skrattade åt mig och total vägrade att sova, tillslut gav jag upp och la honom bredvid mig i sängen och självklart somnade han på engång, även jag.
Träffade Rosanna på tåget igår, jätte roligt, Var hur längesen som helst jag träffade henne, vi pratade om att vi måste styra upp något snart, ETT MÅSTE! Saknar alla tjejerna i Sala (och Avesta såklart).

Nej, om man ska ta och göra iordning lite té och krypa ner i soffan i mammas mjuka och väldigt sköna morgonrock (glömde min) framför Tvn och se om man kanske blir bättre och kan åka en sväng till Avesta senare idag ändå, kanske svänga förbi Kicks också och träffa Linda :)

Imorgon bli det troligtvis Björn Rosenström på älvan här i Avesta, någon mer som ska dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0