25 November

Jag håller på att packa förfullt, vi ska till mamma i Avesta några dagar.
Var tvungen att ta en liten paus, måste tänka om jag glömt något innan jag tar fram väskan.
Liam sover, skönt. Då är han på lite bättre humör när vi väl är framme.
Han är så rolig, skulle promt vara med när jag packade. Men han var inte mycket till hjälp,
allt som ska med ligger på sängen och Liam tyckte det var jätte roligt att kasta ner allt på golvet.
Ska se om jag hinner bränna ut lite filmer till mamma också, hon hade några önskemål.
Annars tar jag nog med laptopen.

Tezzy, ville bara säga att jag tänker på dig. Hör av dig när du har tid så får jag höra hur allt går/gått.

Måste fortsätta nu, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0