19 November

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, men har haft fullt upp..
I lördags var jag med Camilla och Milla till pluto på High Heels Partyt, himla trevligt var det. Såklart var vi bland dom 99 första och fick välja ett par skor bland utställningen, fick ett antal välkomstdrinkar + att vi fick en varsin goodiebag som innehöll lite tidningar, smycken, smink och en massa smått och gott. Tack Camilla för att du bjöd med mig, behövde verkligen komma ut lite med er tjejer.
Söndagen bjöd på huvudvärk ;p

Sen blev det måndag, vi åkte till Stockholm och hälsade på mina släktingar, fick en massa god mat och trevligt sällskap, åkte hem på tisdagen igen..

Mitt lilla hjärta blev 9 månader i tisdags också, gud vad tiden gått fort.
Igår blev det lite filmkväll, tittade på 2012. En jätte spännande och bra film, måste ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0