typ 2-3 dm djup snö med barnvagn

Har ni någon gång försökt att köra en barnvagn i typ 2-3dm djup snö? Det har jag idag, och det var inte kul.. Fy fan vilken träning kan jag tala om, men vi plogade ju så snällt för tanterna som klev av bussen efter oss, så dom var nog jätte glada. Och inga vinterskor hade jag på mig heller, typiskt.. Såg en liten tjej på stan idag, kan hon kanske varit runt 5 år. Hon hade INGA SKOR på sig :O hon gick barfota.. Hur i helvete kan man låta en liten flicka gå barfota på stan i det här vädret? snöstorm och kallt och jävligt..

Var iallafall på BVC idag, Liam vägde 11,3kg och var 76cm, här går det undan.
Passade även på att vaccinera oss mot svininfluensan, jag och Liam.. Gick jätte bra.



Det var värre än såhär mestadels av vart vi gick.

Kommentarer
Postat av: Tezzy

haha fy fan det kanske är bäst att man håller sig inne då haha

2009-12-15 @ 13:56:27
URL: http://tezzzzyy.blogg.se/
Postat av: hanna

du skulle haft en teutonia spirit s3 som är enkla att köra i djup snö även i norrlands djupsnö (där jag bor) .

2010-01-30 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0