Andra Advent

Idag är det andra advent, inte långt kvar till jul. Vi kommer att åka till Avesta då, var ju där förra året också, men det var inte den bästa julafton. Alla var sjuka runt jul, och jag såklart som var höggravid drabbades också, och just på julafton fick jag magsjuka och sov bort nästan hela dagen, kom upp efter Kalle Anka. Får ta igen allt detta år istället, längtar. Lilla Liams första jul är det också, har köpt en liten tomtedräkt han ska få ha på sig :)

Liams tänder börjar äntligen komma, ena framtanden nere har spruckit upp, den andra bredvid är på väg den också.


Nej, nu ska jag snart borsta tänderna och lägga mig, har en del att stå i imorgon.
Städa, städa, städa och tvätta.




Världens underbaraste och sötaste unge, mamma älskar dig Liam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0