19 december

Idag sålde vi Liams sweet peace babysitter. Det är skönt att den är borta nu, tog så himla stor plats i vardagsrummet. Men saknar den endå, hade satt ut annonsen i tidningen, sen ringde det en trevlig tjej som absolut ville ha den till sin 3månaders gamla pojke, utan minsta tvekan. Problemet var bara att hon inte hade någon som kunde hjälpa henne med den hem så vi frågade Patrik och han körde oss, när vi kom fram hade jag redan lovat henne att hjälpa att montera upp den (fast jag hade bruksanvisningen med till henne). När det var klart så hämtade hon sin söta lilla son och satt honom i den, åååh han satt som en kung, precis som Liam gjorde. Då för en stund ångrade jag mig att vi sålde den, haha. Men de var väl lika bra, inte bra för ryggen om man sitter i den för länge, men Liam verkligen älskade den.. Aja, nog snackat om det.
Imorgon kommer Ingvor (min svärmor) hit, vi ska gå på stan och leta lite sista minuten julklappar :p
Är inte riktigt klar än, eller jo. Men jag kan ju inte låta bli att köpa en massa till Liam, så nog hittar jag fler till honom :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0