15 december

Igår var vi ju hemma hos Ann och Theo. Det bjöds på fika och en massa bus, jätte trevligt.
Liam var faktiskt inte på julgranen lika mycket som jag trodde han skulle, han kröp fram, kikade och kände lite försiktigt sen kröp han vidare :) När vi gick hem 5 timmar senare så var han helt slut, somnade direkt i vagnen.
Vi planerade även in busborgen på måndag, Liam kanske uppskattar det mer nu när han är några månader äldre :)

Jaha, så nu har snön kommit också.. Jag hoppas att den håller i sig så att vi kan åka pulka här någon dag. För några långa promenader kan ni glömma att vi gör när det är så här mycket snö, som jag skrev i de tidigare inlägget så var det ingen höjdare :p får hitta på en massa annat roligt utomhus istället.



Avslutar med bilden när Liam är på väg att attackera mig, sötunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0