12 december

Ojdå, andra gången jag uppdaterar idag *klapp på axeln till mig* :)
Camilla och Johan kom över idag, bjöd på mina otroligt goda knäck (som faktiskt INTE fastnar i tänderna) innan vi gick vidare ner på stan och kikade. Tog en fika och pratade en massa strunt :)
När vi väl kom hem fick Jimmy och Johan åka iväg till Ikea och köpa min efterlängtade hylla som nu sitter uppe på väggen, skit snyggt!

Liam somnade ganska tidigt ikväll, det var skönt. Jimmy har också somnat här bredvid mig, han sov inte så bra inatt. Men han vaknar nog snart och är pigg. Själv sitter jag o njuter av min egentid, hade vi haft badkar så hade jag legat där i nu, men istället så sitter jag här o ruttnar. Men det är skönt ändå, när man blir mamma så uppskattar man verkligen den lilla tid man får över till att bara sätta sig ner och njuta av tyst- och stillheten. Inte behöva springa runt som en tok i hela lägenheten efter Liam :p haha han är så söt.
Men nog har jag fått börja sota för att jag setat och skrytit om hur bra Liam sover om nätterna, lägger sig runt 19.30 och vaknar typ 09.00. Men nu så, nu ska han vakna mitt i natten och vara jätte pigg och vill busa, tar typ 1timme att få honom att somna om :/ tror nog att det är tänderna som spökar, nu är det 2 framtänder nere som tittat fram :)
Jaja, nog om det. Jävlar vad jag skrivit nu då, märks det att jag är ensam? Haha.

Förresten, jag är så sugen på en ny mobil. Har kollat in sony ericsson satio. Är inte ett stort fan av touchskärmar men jag är villig att bortse från det eftersom jag är så jävla förtjust i den annars + att det är 12,1 megapixel. Behöver ju även en ny digitalkamera men då kanske det inte behöver vara så bråttom med en sådan om man har den mobilen. Äh, nu ska jag ge mig. Slänger in en bild på telefonen och några från idag..

Någon som har en sony ericsson satio som kanske kan slänga in en kommentar om vad dom tycker om den?

Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ha!





Jimmy vill aldrig vara med på kort :(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej mitt hjärta.. Jag har fått min HTC nu och jag var ju också skeptisk mot att det var touch men jag älskar den :) Vi måste ses nån dag snart :D

2009-12-13 @ 11:24:09
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0